sunnuntai 5. heinäkuuta 2009

Bollywood

Huh, piiiiiitkästä aikaa :)
Kevät ja alkukesä on ollut aikamoista hösää, mutta nyt on mukava palata blogin pariin.
Avaan pelin korupainotteisella postauksella tällä kertaa.

Kevään aikana on siis tosiaan ollut vaikka minkämoista härdelliä. Koruja on silti syntynyt, ja uuden kodin työhuoneessa kelpaa tehdäkin. Jonkin aikaa olin kyllä ihan tietoisessa koruntekoboikotissakin, kun ajattelin että pahanlainen korujumi aukeaisi sillä. Ja kyllähän se on aika hyvin auennutkin. Toisaalta, samalla aukesivat vauhdilla myös tarviketilaushanat lempparikauppoihin...

Tänään ensiesittelyssä (yllätys yllätys!) korvismalli Bollywoood.


P1000808 by you.

Kalkkiturkoosia, kristallia, lasia ja hopeaa.


Malli sai alkunsa pikkuisen Slummien miljonäärin Intia-hengestä, ja muutaman muotilehden kypsyttämänä.Tämä prototyyppiversio ei varmastikaan ole sitä kaikkein blingeintä bollywoodia, mutta luulen että sellaistakin tullaan näkemään.

Loppuun vielä pari kuvaa uudesta työpisteestä. Kyllä kelpaa!!

P1000815 by you.

P1000813 by you.

3 kommenttia:

  1. jee milla tuli takas! ja o-ou, mä kans helmikauppashoppailin just miljoonalla...

    VastaaPoista
  2. Oi ihanaa :) Mä oon yrittäny muuten saada niitä perhosia lisää mistä silloin kyselit, olisin ottanut sullekin yhden. Mutku sitä mallia ei oo myyjällä ollu :(

    VastaaPoista
  3. Voi hö :(. Mut ihanaa kun oot ajatellut mua! Jos löydät, niin otan tosi mielelläni sellaisen tai vaikka kaks :) Tilasin eilen pari pientä hopeaperhosta kyllä lohdutukseks...

    VastaaPoista