keskiviikko 2. helmikuuta 2011

ÄHH 2 - helmeä ja kimallusta

Mikäpä olisikaan parempi yhdistelmä kuin makeanveden helmi ja Swarovskin kimallus... Hempeällä värilinjalla mennään vieläkin, mutta varmasti se jossain välissä taittuu.



Korvakoruissa siis valkoisia keshihelmiä ja harmaansävyinen Swarovski. Muut osa ovat hopeaa. Kristalli on kooltaan 10mm eli korviksilla on vähän kokoakin.


Tämä on samalla hyvää valokuvausoppia, koittakaa siis kestää jos jonkinmoiset kuvauskokeilut! Tuosta kyllä näkee hyvin miten kuvauskulmasta riippuen väri vaihtelee hurjasti!

Karvakaverista ei tullut kuvaa tähän postaukseen koska sopivaa ei ollut käsillä, mutta koitan korjata tilanteen.

tiistai 1. helmikuuta 2011

ÄHH 1 - peruskauraa

Ensimmäinen hilloamattomuuden tulos:


Ihanan pulleroisia vuorikristallinugetteja, amatsoniittibrioletti ja hopeaosat.


 Ja vielä päivän karvakuono:


Huomenna jatketaan!
***

sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Varaslähtö

En ihan malta odottaa, pitää hieman verrytellä ennen kuunvaihdetta ja ÄHH-postauksiin siirtymistä.
Tämä setti on jo jokin aika sitten tilaustyönä tehty. Yksinkertaista ja helppoa, mutta toimivaa!

Lizi

Isot pyöreät makeanvedenhelmet sterlinghopeaosien kera

Ja loppukevennykseksi pari kuvaa perheen uusimmasta jäsenestä, vajaa puolivuotiaasta karvapallerosta.


Hyvä että edes joku lukee manuaalit :)


Tiistaista alkaen siis luvassa helmihommia toden teolla, tervetuloa kurkkimaan!

torstai 27. tammikuuta 2011

ÄHHintää odotellessa...

Kohta se alkaa, nimittäin ÄHH!

Helmikuun tavoitteena on tehdä, kuvata ja esitellä koru kuukauden jokaiselle päivälle. ÄHH (Älä Hilloa Helmiäsi) on alun perin Inkun ideoima kampanja helmivarastojen tyhjentämiseen ja korujumin availuun. Tavoitteena käyttää on myös niitä kaikken hillotuimpia NERIK (Näitä En Raaski Ikinä Käyttää)-aarteita. Helmikuu on jo nimensä puolesta mahtava kuukausi helmihaasteeseen, ja hommaa helpottaa hieman päivien vähyys :)



Korutarvikkeita on onneksi tipahdellut postilaatikosta viime päivinä, näistä siis uutta inspiraatiota ensi kuun haasteeseen.



Katsokaa nyt mitä karkkeja! <3



Eiköhän näillä päästä ainakin alkuun. Nyt sormet jo syyhyävät, vaihtuisipa kuukausi pian!

tiistai 14. syyskuuta 2010

Kaksi kertaa vuodessa

Kerran puolessa vuodessa on ihan sopiva blogin päivitystahti, eikö vain? :)

Koruja kyllä syntyy, mutta minusta tuntuu siltä että teen samoja juttuja uudelleen ja uudelleen. Ja että turha niitä samoja juttuja on täällä esitellä uudelleen ja uudelleen... Noh, nyt kuitenkin jotain oikeasti minulle uutta, innostuin vähän kieputtelemaan!


Eni Okenin ohjeella, Net Bezel Pendant. Koitan olla itselleni armollinen jäljen laadusta, onhan tämä sentään ensimmäinen. Lisää kuitenkin on tulossa, postipoika on kantanut laatikkoon isoja kapusseja selkä vääränä.


Riipus kaipaa vielä jotain mihin sen ripustaisi. Olen tullut siihen tulokseen, että tämä vaatisi kaverikseen jotain koristeellista, mutta katsotaan nyt mihin tällä less is more -kaudellani kykenen. Laita kuvaa kunhan valmistuu, ehkä sitten taas puolen vuoden päästä :D